Centrum nebude prodávat reklamu v balíčcích

Centrum Holdings

Internetová společnost Centrum Holdings upravuje pro rok 2012 ceník reklamy a upouští od prodeje reklamy v balíčcích za stanovenou cenu.

Centrum Holdings, třetí nejsilnější tuzemský internetový provozovatel, vstoupí do nového roku s novými reklamními cenami a s drobnými úpravami obchodní politiky.

Nejvýznamnější změnou je zrušení reklamních packů za předem definovanou cenu a naopak stanovení minimálního počtu impresí, které lze z každé pozice objednat. Pro každou pozici je tak stanovena minimální výše objednávky. Centrum Holdings si od tohoto kroku slibuje cenovou atraktivitu i pro menší zadavatele. „Minimální počet impresí, který lze u každé pozice objednat, snižujeme tak, aby byl základní počet cenově atraktivnější, než tomu bylo u původních balíčků,“ říká obchodní ředitel pro média Centrum Holdings Martin Vedej.

Klíčovým parametrem ceny reklamních pozic je CPT. U některých pozic se hodnota CPT pro příští rok ve srovnání s letošním rokem zvyšuje, u některých naopak snižuje (např. Fireplace na homepage Centrum.cz a Atlas.cz má nově CPT 198 z loňských 150, zatímco u ICQ Zones Takeoveru kleslo CPT z 240 na 130). „Nelze mluvit o plošném zvyšování nebo snižování cen. Ceny CPT reflektují postavení jednotlivých služeb na trhu a i v rámci portfolia Centrum Holdings,“ říká Vedej.

V nabídce inzerce se nově objevuje formát Megaboard (970×310) či na home page Centrum.cz se zavádí nová pozice mid banner (uprostřed stránky).

Změny v nabídce vycházejí ze strategického zaměření Centrum Holdings jak na tvorbu prémiového obsahu (Aktuálně.cz, Žena.cz, Centrum.cz), tak nově i zábavního obsahu (Cafe weby, nové Bleskově.cz, Jiskření.cz).

Další aktuality

Využívání internetových služeb z mobilního telefonu rychle roste

Většina českých internetových uživatelů přistupuje k internetovým službám prostřednictvím stolního počítače nebo notebooku. Druhým…

Růst investic na českém internetu se letos zastavil

Tříletý pohled na vývoj internetové display reklamy ukazuje, že v letošním roce její růst nepokračuje. Objem internetové display reklamy,…

SPIRu poukazuje na nevýhodnost poskytovatele audiovizuálních mediálních služeb v ČR

Více v tiskové zprávě: Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) sleduje vývoj novely Zákona o audiovizuálních dílech a podpoře kinematografie…

Internet i v roce 2012 bude měřit Gemius

Velké překvapení obsahovala tisková zpráva Spiru ze dne 10.10. 2012. TZ SPIR: Na dnešním zasedání Výkonné rady SPIR její členové rozhodli…

Seznam.cz vzdává hold českému velikánovi – Járu Cimrmanovi

Poslední chybějící služba (Jarmara.at) hledá svého správce. Seznam.cz, Divadlo Járy Cimrmana a mnozí cimrmanologové spojili své síly, aby…

Netmedia pro s.r.o.

V Lukách 253, Králův Dvůr, PSČ 267 01