Růst investic na českém internetu se letos zastavil

Tříletý pohled na vývoj internetové display reklamy ukazuje, že v letošním roce její růst nepokračuje.

Objem internetové display reklamy, která je monitorována společností Admosphere, ukazuje, že letošní rok je ve srovnání s předcházejícími dvěma lety z pohledu jeho růstu na českém internetu nejslabším. Oproti předcházejícímu roku se tak objem display reklamy nezvyšuje. Dokladem tohoto vývoje jsou i čerstvě prezentovaná říjnová data, která odhalují 4% pokles ve srovnání s předcházejícím měsícem.

První letošní čtvrtletí přitom ještě skončilo v meziročním srovnání s 5% růstem. Obrat pak nastal ve druhém čtvrtletí, které meziročně pokleslo o 8 %, objem display reklamy ve třetím čtvrtletí se ve srovnání se stejným obdobím vloni snížil o 1 %.

Více se dozvíte v kompletním článku na http://www.mediaguru.cz/2011/11/rust-investic-na-internetu-se-letos-zastavil/

Další aktuality

Využívání internetových služeb z mobilního telefonu rychle roste

Většina českých internetových uživatelů přistupuje k internetovým službám prostřednictvím stolního počítače nebo notebooku. Druhým…

Centrum nebude prodávat reklamu v balíčcích

Zdroj:  Mediaguru.cz Internetová společnost Centrum Holdings upravuje pro rok 2012 ceník reklamy a upouští od prodeje reklamy v…

SPIRu poukazuje na nevýhodnost poskytovatele audiovizuálních mediálních služeb v ČR

Více v tiskové zprávě: Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) sleduje vývoj novely Zákona o audiovizuálních dílech a podpoře kinematografie…

Internet i v roce 2012 bude měřit Gemius

Velké překvapení obsahovala tisková zpráva Spiru ze dne 10.10. 2012. TZ SPIR: Na dnešním zasedání Výkonné rady SPIR její členové rozhodli…

Seznam.cz vzdává hold českému velikánovi – Járu Cimrmanovi

Poslední chybějící služba (Jarmara.at) hledá svého správce. Seznam.cz, Divadlo Járy Cimrmana a mnozí cimrmanologové spojili své síly, aby…

Netmedia pro s.r.o.

V Lukách 253, Králův Dvůr, PSČ 267 01