Reference

UPC

illustration

Společnost UPC využila naše servery k propagaci svých služeb, zejména satelitní televize s bohatou nabídkou programů.

Bet365.com

illustration

Zahraniční internetová sázková společnost využila naše weby k oslovení nových sářkařů. Cílem kampaně byly nové registrace. Primární komunikace byla na serveru www.sporty-online.cz.

Superjeans.cz

illustration

Internetový obchod se zaměrěním na módní oblečení, využil Mzone.cz k oslovení mužské cílové skupiny. Použito bylo více kreativ, které promovaly více druhů zboží.

Proctre & Gamble

illustration

Klient Proctre and Gamble, který má ve svém portfoliu značku Old Spice propagoval novou řadu výrobků Old Spice Danger Zone. Kampaň byla zaměřena na muže a byla součástí cross mediální kampaně, kde nosné médium byla televize.

Přečtěte si

Využívání internetových služeb z mobilního telefonu rychle roste

Většina českých internetových uživatelů přistupuje k internetovým službám prostřednictvím stolního počítače nebo notebooku. Druhým…

Centrum nebude prodávat reklamu v balíčcích

Zdroj:  Mediaguru.cz Internetová společnost Centrum Holdings upravuje pro rok 2012 ceník reklamy a upouští od prodeje reklamy v…

Růst investic na českém internetu se letos zastavil

Tříletý pohled na vývoj internetové display reklamy ukazuje, že v letošním roce její růst nepokračuje. Objem internetové display reklamy,…

SPIRu poukazuje na nevýhodnost poskytovatele audiovizuálních mediálních služeb v ČR

Více v tiskové zprávě: Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) sleduje vývoj novely Zákona o audiovizuálních dílech a podpoře kinematografie…

Internet i v roce 2012 bude měřit Gemius

Velké překvapení obsahovala tisková zpráva Spiru ze dne 10.10. 2012. TZ SPIR: Na dnešním zasedání Výkonné rady SPIR její členové rozhodli…

Netmedia pro s.r.o.

V Lukách 253, Králův Dvůr, PSČ 267 01